loading...
❤ܓܨهر چی شـ ـــ ــ ــما بگید !ܓܨ❤
★کیان★ بازدید : 151 شنبه 1393/03/24 نظرات (34)

زنده آن هایند که پیکار می کنند.آنان که جان وتن شان از عزمی راسخ آکنده است ...

آن ها که از شیب تند سرنوشتی بالا می روند ...

آن ها که اندیشمند به سوی هدفـی عالی راه می سپرند...

وروز و شب پیوسته در خیال خویش یا وظیفـه ای دارن یا عشقی بزرگ...

 

 

http://up.facenama.com/file/7663/1408426825483024_gif.gif

 

○من به آینده های روشنم اعتقاد دارم

 

چون که آینده ها هستن که به من اعتماد دادن ○!

 

.....

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ❤•.¸¸.•❤ حال من خوب است خــ♡ـوب ❤•.¸¸.•❤ در تاریخ 1393/06/31 و 11:59 دقیقه ارسال شده است

سلام

یادم نبود فردا میری مدرسه اووووخی... دیگه باید صبح زود بیدار شی ... و و و ....

خب ایشالله موفق باشی عزیزم

با نمره های عالی

باز آمد بوی ماه مدرسه شکلکشکلک
پاسخ : ههههههههههههههههههههه

این نظر توسط ❤•.¸¸.•❤ حال من خوب است خــ♡ـوب ❤•.¸¸.•❤ در تاریخ 1393/06/31 و 11:57 دقیقه ارسال شده است

ایــن روزهـــا

همــه بــه مــن دلـتــنـــگــی هــدیــه مـی دهنــد

لطفـــا آتــش بــس اعــلام کــنید!

بــه خـــدا تمــــامـ شــد


دلـــــــــــم…!

شکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط ❤•.¸¸.•❤ حال من خوب است خــ♡ـوب ❤•.¸¸.•❤ در تاریخ 1393/06/31 و 11:50 دقیقه ارسال شده است

از زیـر سنـگ هم کـه شده پـیدایم کـُن …

مـدت هاست که تـنهـایی هـای مـرا …

دست هـای جـستجوگـری لـمس نکـرده انـد.


این نظر توسط ❤•.¸¸.•❤ حال من خوب است خــ♡ـوب ❤•.¸¸.•❤ در تاریخ 1393/06/30 و 12:05 دقیقه ارسال شده است

سلام کیان مررسی خوبم تو خوووبی؟؟
چه میکنی با سال تحصیلی؟؟شکلک
پاسخ : برو بابا سال تحصیلی ههههههههههههههههههههههههههه من ک دارم درس میخونم

این نظر توسط ❤•.¸¸.•❤ حال من خوب است خــ♡ـوب ❤•.¸¸.•❤ در تاریخ 1393/06/26 و 0:43 دقیقه ارسال شده است

ﻫﻤـــــــــﻪ ﭼﺸﺎﺗﻮﻧــــﻮ ﺑﺒﻨﺪﯾـــــﺪ ﯾﻪ ﺧﺒـــــﺮ ﺧﻮﺏﺑـــــﺪﻡ :
.
.
.
.
.
..
.
-.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.-
-.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.-
-.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.-
-.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.-
-.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.-
-.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.-
-.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.-
-.- o.o -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.-
-.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.--.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.-
-.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.-
.
.
.
.
ﯾﮑﯽ ﺍﻭﻥ ﻭﺳﻂ ﭼﺸـــــﺎﺵ ﺑﺎﺯ ﺑﻮﺩ ﻧﻤﯿﮕـــــﻢ .

شکلک

این نظر توسط ❤•.¸¸.•❤ حال من خوب است خــ♡ـوب ❤•.¸¸.•❤ در تاریخ 1393/06/26 و 0:35 دقیقه ارسال شده است

6






آماده اید بچه ها؟

بلللله ناخدا.

نشنیدم صداتونو.

بلللله ناخدا.

اوووووو

میاد پیشتون با خوشحالی.

باب اسسسفنجی.

عاشق آبه این توپولی.

باب اسسسفنجی.

نداریم دوستی به این خووبی.

باب اسسسسفنجی.

کوچولوی دندون خرگوشی.

باب اسسسسفنجی.

شششششلووووار مکعبی

باب اسسسسفنجی.

همه با هممممم دیوونه ام خودتی ^_^



گفتم که 6!!!
پاسخ : خیلی باحالی ب خداااااااااااا

این نظر توسط ❤•.¸¸.•❤ حال من خوب است خــ♡ـوب ❤•.¸¸.•❤ در تاریخ 1393/06/26 و 0:22 دقیقه ارسال شده است

دخترای سرزمین من گریه نمی کنند


خسته از تفاوتها، خسته از سنت های باطل

خسته از عشقهای دروغین، خسته از نگاهای شرم آور

بغض میکنند اما گریه...

نه اینکه احساس نداشته باشند

نه عزیزم....

.

.

ریمل شده هفتاد هزار تومن...

میفهمی.!!!؟؟؟؟شکلک

این نظر توسط ❤•.¸¸.•❤ حال من خوب است خــ♡ـوب ❤•.¸¸.•❤ در تاریخ 1393/06/26 و 0:19 دقیقه ارسال شده است

امروز بابام بهم گفت این همه تو وبلاگ میری




دوست دختر پیداکردی یا نه؟؟؟؟؟؟!!!!!!!

گفتم نه ....



جواب بابام:خاک توسرت کنم فقط بلدی پولتو حروم کنی اخه تو کی میخای زرنگ باشی و......



الان تهدید کرده که اگه تااخرشب دوس دختر پیدا نکنی دیگه نمیزارم بری وبلاگ .....



خو الان من چیکار کنم؟؟؟؟؟!!!

دخترا ثواب داره هااااشکلکشکلک

این نظر توسط ❤•.¸¸.•❤ حال من خوب است خــ♡ـوب ❤•.¸¸.•❤ در تاریخ 1393/06/20 و 13:34 دقیقه ارسال شده است

سلام_________0___-:¦:-
_____-:¦:--_____0
__آپم__________0__ ___ __-:¦:-
_____آپم_______0
_____-:¦:-______ $
________آپم___$$$___-:¦:-
_____آپم____$$$_$$$
__آپم______$$$___$$$________
_ __$$$$$$$$$_____$$$$$$$$$
____$$$_______آپم______$$$
_____$$$______()______$$$_ __-:¦:-
____$$$______$$ $______$$$
___$$$$$$$$$_$$$_$$$$$$$$$
_________$$$_$$$_$$$
___________$$$_$$$ ____-:¦:-
___-:¦:-_______ $$$







این نظر توسط ❤•.¸¸.•❤ حال من خوب است خــ♡ـوب ❤•.¸¸.•❤ در تاریخ 1393/06/19 و 12:44 دقیقه ارسال شده است

قبول داری هیچی به اندازه داشتن یک رفیق زشت و درب و داغون تر از خودت بهت اعتماد به نفس نمی ده
khkhkhkhkh
شکلکشکلک
پاسخ : درد


کد امنیتی رفرش
1 2 3 4 صفحه بعد
درباره ما
Profile Pic
خوشحال میشم نظر بدید وعضو بشید وممنون.وانتقادی هست بگید .ممنوم.♥دوستون دارمممممم♥
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 47
  • کل نظرات : 170
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 416
  • بازدید سال : 2,943
  • بازدید کلی : 22,536
  • کدهای اختصاصی
    ¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨) (¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`• _____****__________**** ___***____***____***__ *** __***________****_______*** _***__________**_________*** _***____من آنم____________*** _***______مشتاق نیم نگاهی_*** __***_______هرچند گذرا____*** ___***_________________*** ____***______________ *** ______***___________*** ________***_______*** __________***___*** ____________***** _____________*** ______________* . . .   ★     ★  ♡  *    ★           ☆    ♡      ★  *  ★   *   ☆ ★  *  ★    *   ☆  ★   ♥   *    ★     ★  ★  * ♡   ☆           ★    ♥      ☆  *  ★   * ♥  ★★   * ♥  ★ *      *   ★     ★  ♡  *    ★           ☆    ♡      ★  *  ★   *   ☆ ★  *  ★   *   ☆  ★   ♥   *   ★     ★  ★  * ♡   ☆           ★    ♥      ☆  *  ★   * ♥  ★★   * ♥  ★ *      *   ★     ★  ♡  *    ★           ☆    ♡      ★  *  ★   *   ☆ ★  *  ★   *   ☆  ★   ★ ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•*   ★     ★  ♡  *    ★           ☆    ♡      ★  *  ★   *   ☆ ★  *  ★   *   ☆  ★   . . .   ★     ★  ♡  *    ★           ☆    ♡      ★  *  ★   *   ☆ ★  *  ★    *   ☆  ★   ♥   *    ★     ★  ★  * ♡   ☆           ★    ♥      ☆  *  ★   * ♥  ★★   * ♥  ★ *      *   ★     ★  ♡  *    ★           ☆    ♡      ★  *  ★   *   ☆ ★  *  ★   *   ☆  ★   ♥   *   ★     ★  ★  * ♡   ☆           ★    ♥      ☆  *  ★   * ♥  ★★   * ♥  ★ *      *   ★     ★  ♡  *    ★           ☆    ♡      ★  *  ★   *   ☆ ★  *  ★   *   ☆  ★   ★ ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•*   ★     ★  ♡  *    ★           ☆    ♡      ★  *  ★   *   ☆ ★  *  ★   *   ☆  ★   . . .   ★     ★  ♡  *    ★           ☆    ♡      ★  *  ★   *   ☆ ★  *  ★    *   ☆  ★   ♥   *    ★     ★  ★  * ♡   ☆           ★    ♥      ☆  *  ★   * ♥  ★★   * ♥  ★ *      *   ★     ★  ♡  *    ★           ☆    ♡      ★  *  ★   *   ☆ ★  *  ★   *   ☆  ★   ♥   *   ★     ★  ★  * ♡   ☆           ★    ♥      ☆  *  ★   * ♥  ★★   * ♥  ★ *      *   ★     ★  ♡  *    ★           ☆    ♡      ★  *  ★   *   ☆ ★  *  ★   *   ☆  ★   ★ ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•*   ★     ★  ♡  *    ★           ☆    ♡      ★  *  ★   *   ☆ ★  *  ★   *   ☆  ★   . . .   *    ★           ☆    ♡      ★  *  ★   *   ☆ ★  *  ★    *   ☆  ★   ♥   *    ★     ★  ★  * ♡   ☆           ★    ♥      ☆  *  ★   * ♥  ★★   * ♥  ★ *      *   ★     ★  ♡  *    ★           ☆    ♡      ★  *  ★   *   ☆ ★  *  ★   *   ☆  ★   ♥   *   ★     ★  ★  * ♡   ☆           ★    ♥      ☆  *  ★   * ♥  ★★   * ♥  ★ *      *   ★     ★  ♡  *    ★           ☆    ♡      ★  *  ★   *   ☆ ★  *  ★   *   ☆  ★   ★ ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•*   ★     ★  ♡  *    ★           ☆    ♡      ★  *  ★   *   ☆ ★  *  ★   *   ☆  ★